Desert sa chia pekmezom od jagoda

  Chia sjemenke neizostavne su u mojoj kuhinji. Bogate su omega-3 kiselinama, vlaknima i proteinima, a budući da nabubre kad se namoče i dobiju gelastu strukturu, idealne su za zgušnjavanje voćnih pirea, tj. pripremu brzinskih pekmeza. Chia pekmez je odlična zamjena za uobičajni pekmez jer zamjenjuje želin. 
  Možete upotrijebiti razne vrste voća, ali ja najčešće biram bobičasto voće – maline, jagode, borovnice. Kako je bila sezona jagoda odlučila sa napraviti chia pekmez od jagoda. Jagode su bile dovoljno slatke tako da ih nisam dodatno sladila već sam samo dodala malo ekstrakta od vanilije. Sve je bilo gotovo za 20 minuta.
  Ideju za ovaj desert dobila sam na internetu kao chessecake u čaši te sam odlučila napraviti moju vegansku verziju. To je idealno ako vam dolaze gosti jer je super jednostavno, ne peče se i poslužuje se hladno.
Desert se sastoji od podloge napravljene od mrvljenih keksa, na to ide puding od vanilije sa kokosovim mrvicama i kada se puding ohladi prelije se sa chia pekmezom od jagoda.

Sastojci:

  • 1 vrećica pudinga od vanilije u prahu
  • 500 ml kokosovog mlijeka
  • 2 žlice kokosovih mrvica
  • 2 žlice agave sirupa
  • 50 gr keksa po želji
  • 500 gr jagoda
  • 3 žlice chia sjemenki
  • 1 žlica ekstrakta od vanilije



Postupak:

Prvo treba samljeti kekse u prah i staviti na dno čaše. 

Od ½ l kokosovog mlijeka oduzmite 6 žlica i dobro ih promiješajte sa smjesom pudinga, kokosovim mrvicama i agave sirupom. Ostatak mlijeka skuhajte, odmaknite s vatre i dodajte mu razmućeni prašak za puding te miješajući kuhajte 1 – 2 minute. Vrući puding uspite u čašu, po keksima i ostavite da se ohladi.

Jagode očistite, malo ih zgnječite i kuhajte 5-10 minuta na laganoj vatri pa dodajte ekstrakt vanilije. Ohladite, umiješajte chia sjemenke i ostavite 20ak minuta. Nakon toga prelijte po pudingu od vanilije i ostavite da se hladi u frižideru. Dekorirajte po želji.







Primjedbe

Popularni postovi