Gusti smoothie od tropskog voća

     Nedavno sam malo razmišljala i shvatila da mi je najdraže voće narančaste boje. Kako nam dolaze topli dani i ne da nam se puno vremena provoditi u kuhinji ovo može biti pravi doručak za razbuđivanje ili neki popodnevni desert. Ja sam ga nazvala žuti tropski smoothie malo gušće konzistencije tako da ga se može jesti sa žlicom.
Za boju su zaslužni naranča, ananas i mango, ma prava tropic poslastica za ove vruće dane :) Također, dodala sam kurkumu i đumbir u prahu (Superfoods by Encian) kako bi dodatno obogatila ovaj smoothie. Za gušću konzistenciju zaslužni su psyllium prah i mljevene lanene sjemenke, a može se umijesto toga dodati i chia sjemenke jer slično djeluju. 

   Ako možda niste znali psyllium ljuskice, lanene sjemenke (mljevene) i chia sjemenke čiste našu probavu poput “spužve”. Oni povećavaju svoj volumen i time stvaraju osjećaj sitosti, pa se upotrebljava i u kurama mršavljenja. Često se koristi kao prirodna pomoć za čišćenje probavnog sustava s kojom se obično savjetuje započeti kuru mršavljenja.
Pošto je smoothie napitak treba nam i neka tekućina, tu se možete poigrati pa staviti bademovo, zobeno, rižino ili kao ja kokosovo mlijeko kako bi to bio pravi tropski doživljaj. 
Sastojci se stave u blender i smiksaju, ja sam ga poslužila u zdjelici i ukrasila sa voćem koje sam trenutno imala i posula sa ekspandiranim amarantom. Zaista je fino, zasitno, brzo gotovo i najvažnije zdravo :)


Sastojci:


  • 1 banana
  • 1 mango
  • 2 naranče (samo sok)
  • 1 šalica ananasa
  • 1/2 šalice kokosovog mlijeka (ili nekog drugog)
  • 1 žlica mljevenog đumbira
  • 1 žlica mljevene kurkume
  • 1 žlica psyllium praha
  • 1 žlica mljevenih lanenih sjemenki



Postupak: 

  Sve zajedno staviti u blender i miksati 1 minutu. Pošto je smoothie guste konzistencije, uliti ga u zdjelicu i dekorirati po želji. Ja sam stavila ekspandirani amaranth, borovnice, nar, kockice manga i malo mente. 





Primjedbe

Popularni postovi