Zdravi čokoladni mousse bez šećera

    Desert u kojemu nema ni trunke šećer? Da, da vjerovali ili ne ovo vam je baš takav desert😊 najbolje od svega je da su svi sastojci zdravi, većina ih ima u svojoj kuhinji i treba vam svega 10 min da napravite čudo od čokoladnog deserta. Ja sam već radila neke varijacije ovog deserta ali svaki put bi stavljala sladilo (med, steviju, agava sirup).
    Danas sam "slučajno" naišla na ovaj recept i odlučila ga pripremiti za svoju frendicu koja mi je došla u posjetu. Malo je reći da joj se svidjelo. Desert je odličan za dijabetičare ali i za sve koje žele pojesti nešto slatko a da bude zdravo i brzo gotovo.
   Smjesu možete uliti u kalupe za sladoled, zamrznuti na par sati i imate svoj domaći čokoladni sladoled na štapiću.


Uživajte :)

Sastojci:
(za dvije osobe)



  • 1 zreli avokado
  • 3 zrele banane
  • sok 1 naranče
  • 4 žlice sirovog kakaa
  • orašasti plodovi za posipanje


Postupak:

Očistite avokado i banane, iscijedite 1 naranču. Sve zajedno stavite u blender ili smoothie maker i dodajte sirovi kakao. Blendajte par minuta, sve ovisi koliko je snažan blender koji koristite. Meni je trebalo oko 2 min da dobijem finu, svilenkastu teksturu. Smjesu sam stavila u dvije čaše i posipala sa nasjeckanim lješnjacima, bademima, indijskim oraščićima i komadićima sušenog kokosa.




Primjedbe

Popularni postovi