Bijela pizza s lukom i ružmarinom

    Ovako nešto često mi je radila majka ali sa običnim vrhnjem i piletinom. Ja vam ovdje donosim recept za svoju vegansku verziju bijele pizze sa integralnim tijestom. U tijesto ne ide kvasac tako da je tijesto jako brzo gotovo. Meni je pomogao moj Bosch multipraktik sa nastavkom za tijesto.
    Nadjev je jako jednostavan i preukusan. Može ga se kombinirati sa rižom ili tjesteninom ali meni je najdraži na tijestu za pizzu. Luk mu daje slatkasti okus, kapari slanoću i jabučni ocat kiselinu. Na vrhu sam poslagala komadiće krompira koji, kada se zapeku, postanu hrskava poslastica.
   Ovaj umak se može nadopuniti sa gljivama, tikvicama, slanutkom i sl. U svakom slučaju jelo za prste polizati :)


Sastojci:

Tijesto

  • 200 g glatkog brašna
  • 150 g integralnog brašna
  • 2 dcl mlake vode
  • 1 prašak za pecivo
  • 2 žlice ulja
  • 2 prstohvata soli


Postupak: 
   U veliku posudu za miješanje prvo stavite sve suhe sastojke, zatim dodajte mokre i zamijesite glatko tijesto. Nakon toga krenite u izradu nadjeva za pizzu.

Nadjev
  • 2 žlice maslinovog ulja
  • 200 ml zobenog vrhnja 
  • 4 srednja luka
  • 10-ak kapara
  • 2 grančice ružmarina + za posipanje
  • 3 češnja češnjaka
  • 2 manja krompira
  • 1 žlica curry praha
  • 1 žlica jabučnog octa (može i bijelo vino)
  • sol i papar po želji

Postupak:
   Luk očistite i narežite na polumjesece. Na zagrijanom maslinovom ulju dinstajte luk 5 minuta, nakon toga dodajte jabučni ocat, češnjak nasjeckan na sitno, grančice ružmarina (u komadu) i zobeno vrhnje. Ostavite da se kuha još 5 minuta. Izvadite grančice ružmarina i dodajte curry prah, timijan, sol i papar. Ostavite par na minuta da se ohladi a do tada narežite krompir na ploške (ja sam ih narezala na mandolini za rezanje povrća).

   Tijesto za pizzu razvaljajte u krug promjera 30 cm. Premjestite ga na masni papir za pečenje i stavite u posudu za pečenje. Na tijesto stavite nadjev, preko njega posložite kriške krompira i posipajte komadićima ružmarina. Stavite u pećnicu koju ste prethodno zagrijali i pecite 15 min na 200 stupnjeva. Nakon što pizzu izvadite, po vrhu polijete sa malo maslinovog ulja.















Primjedbe

Popularni postovi