Veganske punjene tortilje sa grilanim povrćem i ajvarom

   Često kada idem na putovanje ne znam što pripremiti za jelo, a da je zdravo i može se pojesti "iz ruku". Stoga sam došla na ideju da napravim vegansku verziju punjenih tortilja. Tortilje su punjene grilanom tikvicom, salatom, raznim svježim povrćem i sve to spojeno sa ajvarom.
    Nedavno sam otkrila domaći ajvar marke Bakina tajna koji se sastoji samo od pečenih paprika. Okus je fenomenalan i može se koristiti kao dodatak raznim jelima.
    Meni je ovo omiljena kombinacija povrća i umaka pa sam ih odlučila napraviti ovaj tjedan prije polaska na put u Beč. Moram priznati da su nam se jako svidjele i nestale su za čas :).
    Jako mi je bitno da dok putujem imam zdravi obrok koji će me zasititi i neće mi teško pasti na želudac. Također, ove tortilje mogu biti idealan ručak na poslu.

Sastojci:

(za 2 tortilje)


  • 2 pšenične ili kukuruzne tortilje
  • 1 tikvica srednje veličine
  • 1/2 avokada
  • 2 žlice kukuruza iz konzerve
  • 1/2 luka
  • 2 šake matovilca
  • 1 veća mrkva
  • vegansko kiselo vrhnje
  • ajvar
  • 2 žlice konopljinih sjmenki

Postupak:
    Zagrijati gril tavu, tikvice nasjeckati na ploške i staviti na gril tavu. Peći 5 min ili dok ne dobiju crne crte i okrenuti na drugu stranu te peći još 3 min. Staviti sa strane. Tortilje prepeći sa obe strane i pripremiti za punjenje. Na tortilju namazati ajvar, dodati matovilac, grilane tikvice, mrkvu narezanu na trakice, luk narezan na polumjesece, polovicu avokada i posuti sa konopljinim sjemenkama. Tortilju preklopiti i uz to poslužiti vegansko vrhnje (recept u prethodnom postu).
















Primjedbe

Popularni postovi