Veganski Pumpkin Spice Latte

    Ispijanje kave ne poznaje sezone ali ipak postoje male razlike (bar kod mene) u spravljanju i dodatcima koje koristim. Ljeti je to neka laganija verzija ledene kave sa kokosovim mlijekom, zimi volim dodati malo ruma ili zimskih začina, a trenutno sam inspirirana kavom koju je popularizirao lanac Starbucks. 
    Kako sam nedavno posjetila Beč htjela sam isprobati njihov čuveni napitak Pumpkin Spice Latte ali na kraju nisam. Kada sam vidjela da kod nas dućan Bio&bio ima u ponudi Pumpkin spice latte odmah sam ga poželjela isprobati. Jako mi se svidio te sam ga odlučila sama napraviti, kako bi i kod kuće mogla uživati u ovom aromatičnom napitku. 
    Možda najkompliciraniji dio izrade ove kave je priprema pirea od bundeve, ali ako ga napravite unaprijed može stajati nekoliko dana. Ja ga često znam upotrijebiti kada radim smoothie, sirove okruglice, kolače i sl.
     Ono što sam ja dodala, a inače nisam primjetila da se stavlja je kurkuma i papar kako bi ovaj napitak postao super napitak ;)

   Nadam se da će vam se svidjeti :)

Sastojci (za 2 osobe):



  • 1/2 šalice pržene Cogito kave
  • 1 šalica rižinog mlijeka
  • 1/2 šalice kreme za kuhanje od zobi 
  • 2 žlice pirea od bundeve
  • 2 žličice javorovog sirupa (ja sam koristila Sweet Like Syrup)
  • 1 žlica Pumpkin pie mješavine začina
  • 1 konzerva kokosovog mlijeka (ovo je umjesto šlaga)

  • 1 žličica kurkume
  • prstohvat papra



Postupak:

- Pire od bundeve:
Presjecite bundevu na pola i očistite od koštica. Nasjeckajte na manje kockice i stavite peći n 200 stupnjeva dok ne omekša. Nakon toga uklonite koru i izmiksajte u blenderu dok ne dobijete pire.

- Priprema napitka:
Skuhajte kavu omiljenom metodom.
U blender stavite zagrijano rižino mlijeko te mu dodajte zobenu kremu, pire od bundeve, začine i javorov sirup.
Blendajte dok se sastojci ne sjedine.
Dodajte kavu i još par sekundi blendajte.
Napitak servirajte u 2 čaše i po želji dodajte na vrh šalg od kokosovog mlijeka.

- Priprema šlaga od koksovog mlijeka:
Za šlag vam treba samo kruti dio iz konzerve.
Njega ćete dobiti tako da konzervu ostavite ohladiti u hladnjaku te kada ga otvorite izvadite samo kruti dio.
Njega izmiksajte s mikserom na srednjoj brzini, a zatim nakon par minuta možete povećati na najvišu brzinu. Miksajte oko 8 minuta dok ne primjetite da šlag čvrsto stoji na metlicama. 
Na kraju dodajte malo javorovog sirupa i miksajte još 1 minutu.




Primjedbe

  1. Very nice! daj mi samo reci di si nabavila Pumpkin pie zacin. ja ga nigdje ne mogu naci :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam ga nabavila u Harissa Spice Store :) ili čak imaš u Lidlu mješavinu začina za medenjake :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi