Jesenska zobena kaša sa jabukom i bučom

   Ovo nije još jedan veganski recept o klasičnoj zobenoj kaši :) Mislim da nema ništa ljepše od jutarnje tople zdjelice zobene kaše koja miriše na jesen. Osim zobenih pahuljica, vode i rižinog mlijeka u nju sam dodala pire od buče, jabuku i pumpkin spice mješavinu začina. Otkriti ću vam još jedan "tajni" sastojak koji je pretvorio ovu zobenu kašu u zdravu poslasticu bez loših šećera. 
    Riječ je o zdravom javorovom sirupu.

   Nedavno sam na Instagramu otkrila profil Good Good brend (@goodgoodbrand.hr) koji nudi široku paletu zdravih proizvoda bez šećera. Za dobivanje slatkog okusa koriste najkvalitetnije prirodne zaslađivače kao što su: stevija, eritritol, maltitol i fruktooligosaharid (zaslađivač bogat vlaknima). 
  Sviđa mi se što svi njihovi zaslađivači djeluju kao šećer, ali s malo ili bez kalorija. Na taj način minimalno doprinose razini šećera u krvi, pretilosti, zdravlju zuba ili kardiovaskularnim bolestima.

     Ja sam se odlučila isprobati njihov Sweet Like Syrup koji ima okus kao javorov sirup, bogat je vlaknima i izvrsna alternativa običnim sirupima te se je tako odlično uklopio u ovaj recept.
     Nadam se da će te uživati i slobodno škicnite što sve Good Good brend ima u ponudi, ja sam poželjela sve :)




Sastojci:

1 šalica (250 ml) zobenih pahuljica
150 ml vode
150 ml rižinog mlijeka
2 žlice pirea od buče
1 žlica pumpkin spice mješavinu začina
1 srednja jabuka
2 žlice Sweet Like Syrup-a
prstohvat soli






Postupak:

U zdjelicu za kuhanje ulijete vodu i rižino mlijeko. Stavite na vatru da se grije.
Za to vrijeme naribajte 1 jabuku.
Kada je tekućina zavrila dodajte joj zobene pahuljice, naribanu jabuku, pire od buče (ja sam ga sama radila tako da sam ispekla buču u pećnici, stavila u blender, dodala 2 žlice zobenog vrhnja i sve izblendala), Sweet Like Syrup, pumpkin spice mješavinu začina i malo soli.
Sve skupa miješati na srednjoj vatri nekih 5 minuta te uliti u zdjelicu.
Jelo sam dekorirala sa suncokretovim sjemenkama, narom, kriškama jabuke i sve to prela sa zdravim zaslađivačem Sweet Like Syrup.


Uživajte!







Primjedbe

Popularni postovi