Hladno prešani sok od citrusa

    Što se mene tiče, vitamina nikad previše :) Kako je trenutno sezona citrusa na vrhuncu, bilo bi šteta ne napraviti jedan ovakav iznimno zdrav sok koji obiluje vitaminom C. Mene je OPG Mandarinet opskrbio domaćim neprskanim mandarinama i limunima. Kako obožavam raditi sokiće od raznog voća tako je normalno da i moje mandarine i limuni zavrže u jednom ovakvom sokiću koji je  prava vitaminska bomba. Još sam dodala par klementina i komadić đumbira kako bi dodatno poboljšala okus.


   Ovaj put htjela bi se fokusirati na limun. Limun za mene ima super moći. Pošto je prepun vitaminom C on štiti od tolikog broja bolesti, da ga s pravom možemo nazvati superhranom. Zašto se o njemu toliko ne priča? Odgovor je jednostavan: učinkovit je puno više nego što bi trebao biti i stoga neisplativ! Rijetko koji liječnik preporučit će vam da u redovnu terapiju uvrstite limun, a trebao bi jer visoke doze vitamina C su upravo ono što bi liječnici prvenstveno i trebali uključiti u tretman mnogih bolesti.



   Pretpostavlja se da je limun 10 000 puta jači od adriamicina- popularnog lijeka za kemoterapiju. Još jedna prednost limuna je u tome da on djeluje samo na stanice raka i ne uništava zdrave stanice. Ove podatke su otkrili  znanstvenici, ali pretpostavlja se da farmaceutska industrija vješto čuva ovu tajnu. Osim stanica raka, limun ubija bakterije, viruse i gljivice, a djeluje i na parazite. Ova super namirnica ima toliko učinaka na zdravlje da zaslužuje da ju svaki dan uvrstimo u svoju prehranu. Pa evo jedan recept u kojemu je limun jedan od glavnih sastojaka :)




Sastojci:
  • 3 limuna (OPG Mandarinet)
  • 10 mandarina (OPG Mandarinet)
  • 5 klementina
  • komadić đumbira (otprilike 5 cm)


Postupak:

- očistite koru đumbira, mandarine i klementine
- limun prerežite na pola (ja nisam gulila koru jer imam neprskane limune)
- sve stavite u sokovnik na hladno prešanje (ja koristim marku Ver Vita)
- servirajte u čaše i uživajte 

Dobar tek!













Primjedbe

Popularni postovi