Humus s pečenom paprikom

Humus ili namaz/pašteta od slanutka je jedan od najpoznatijih specijaliteta Bliskog IstokaDanas se može naći u svim kuhinjama svijeta. Sastoji se od slanutka, ulja, bijelog luka, tahinija (pasta od sezama), soli i limunovog soka. 

   Meni je originalni recept za humus malo bezukusan pa sam ga odlučila obogatiti okusom pečene crvene paprike i kombinacijom mojih omiljenih začina. Ja ovaj humus koristim kao namaz u sendvičima, tortiljama ili dip umak.

   Danas sam ga odlučila kombinirati sa zdravim, hrskavim Nutribella Lan & Zob i Chili snackom. Ovo može biti hrana koju će te poslužiti za tulum ili druženje sa prijateljima ali i kao zdravi međuobrok. Također, možete ga kombinirati i sa raznim narezanim povrćem.

   I za kraj, samo da vam otkrijem tajnu koju sam ja nedavno otkrila. Prije dok bi radila humus uvijek bi mi ispao gust a kada bi ga kupila u dućanu, tekstura bi mu bila svilenkasta. Proučavajući razne recepte na You Tube-u shvatila sam da je potrebno dodati vodu u namaz. Sljedeći put kada sam dodala vodu tekstura je bila neprepoznatljiva :)


Uživajte :)


Sastojci:

  • 1 konzerva slanutka
  • 3 manje crvene paprike
  • 1 režanj češnjaka
  • 2 žlice maslinovog ulja
  • 2 žlice limunovog soka
  • 2 žlice tahinija
  • 1/2 čaše filtrirane vode
  • sol i papar po želji
  • začini: curry, dimljena paprika, chilli, kumin, timijan, luk u prahu- sve po 1 žličicu



Postupak:

- Upalite pećnicu na 180 stupnjeva
- Paprike operite, narežite na polovice, izvadite sjemenke i stavite na papri za pečenje. 
- Stavite u pećnicu da se peče 15 minuta.
- Za to vrijeme ocijedite slanutak iz konzerve
- Pripremite blender i u njega stavite ocijeđeni slanutak i vodu
- Blendajte pola minute.
- Dodajte češnjak, limunov sok, maslinovo ulje, tahini, začine, sol i papar po želji.
- Blendajte 2 minute.
- Kada su paprike gotove, izvadite ih i stavite u blender sa ostalim sastojcima
- Sve blendajte još 1 minutu i možete poslužiti u zdjelici







Primjedbe

Popularni postovi