Veganski kolač od mandarina

   Što je jesen bez mandarina? Jedva sam dočekala da na tržnice stigna ova narančasta, okrugla, mirisna i slasna voćka. To je voće iz porodice citrusa, njena narančasta i tanka kora lako se guli i jednostavno dijeli na kriške. Upravo zbog ovih razloga ja bez nje ne mogu zamislilti svoj dan. Jedem je kao međuobrok jer ju je jednostavno ponijeti sa sobom. Volim od nje praviti sok u svom sokovniku na hladno prešanje, a danas sam se odlučila za jedan slatki kolač gdje je mandarina glavna zvijezda :)

   Možete misliti kako sam bila sretna kada su mi dragi ljudi iz OPG Mandarinet poslali svoje domaće mandarine iz Opuzena te njihovu marmeladu od mandarina. Odmah sam počela razmišljati što da napravim i nakon što sam pregledala pola interneta pronašla sam recept za ovaj slasni kolač od mandarina ali malo sam ga doradila kako bi bio veganski.

   Kolač je jednostavno za napraviti, za izradu potrebno vam je svega 40 minuta i konačni rezultat će vas oduševiti. Kada prođe sezona mandarina kolač možete napraviti sa narančom, bananom ili ananasom.


Sastojci: 
(za kalup od 22 cm)

  • 5-6 mandarina
  • 1 šalica biljnog mlijeka
  • 1 žličica jabučnog octa
  • 1 mahuna tonke
  • 1/3 šalice suncokretovog ulja (hladno prešano)
  • 1 i 3/4 šalice glatkog pšeničnog brašna
  • 2 žličice praška za pecivo
  • prstohvat soli
  • 1 šalica smeđeg šećera
  • 3 žlice Mandarinet marmelade od mandarina
  • 2 žlice likera od badema
  • listići mente za dekoraciju



Postupak:

- Zagrijati pećnicu na 180 stupnjeva
- Stavite papir za pečenje u kalup za tortu
- Ogulite mandarine, narežite ih na ploške (svaku na 3) te rasporedite po dnu kalupa za tortu. Prvo stavite cijele ploške a zatim praznine popunite polovicama ili četvrtinama mandarine
- Ostavite sa strane dok radite biskvit
- U jednu posudu stavite suhe sastojke (brašno, prašak za pecivo, sol i šećer), a u drugu posudu pomiješajte biljno mlijeko, jabučni ocat, naribanu mahunu tonke, suncokretovo ulje i liker od badema
- Ulijete tekuće sastojke u posudu sa brašnom i lagano promiješajte dok se sastojci ne sjedine
- Smjesu biskvita prelijete preko poslošenih mandarina i stavite u pećnicu da se peče 30 minuta
- Kada je kolač ispečen izvadite ga iz pećnice da se ohladi
- Kada se kolač ohladio preokrenite ga i premažite Mandarinet marmeladom od mandarina
- Dekorirajte sa listićima mente

Uživajte!










Primjedbe

Popularni postovi