Zašto sam počela pisati blog, o bloganju i recept za rižoto od pečene muškatne tikve

    Ako možda niste znali, odnedavno sam počela pisati veganske recepte za portal MissZdrava (bivša Zdrava Krava). Jako mi je drago da su me kontaktirali i što im se sviđa ovo što radim. Na ovaj način moji veganski recepti moći će vidjeti sve više ljudi što me neizmjerno veseli. 

   Kada sam odlučila pokrenuti ovaj blog moj cilj je prvenstveno bio na jednom mjestu zabilježiti sve svoje veganske recepte (jer ih i ja znam ponekad zaboraviti) ali isto tako ljudima pružiti mjesto gdje će se inspirirati i saznati neke nove informacije o veganskoj prehrani. 

   Kao što možete vidjeti, moja jela su šarena, ukusna i većinom su brzo gotova a sastojci se mogu nabaviti u svakom malo boljem dućanu ili tržnici. 
   Htjela bi vam pokazati kako se može fino jesti i uživati u hrani u kojoj nema mesa, miljeka, jaja i ostalih namirnica životinjskog podrijetla. Već odavno je dokazano da takva hrana zakiseljuje ljudski organizam i ono postaje plodno tlo za razne bolesti. O temi alkalno-kiselo namjeravam pisati u posebnom postu. 

  Hrana je energija a ja biram što više unositi u svoj organizam živu, sirovu hranu od koje će moje tijelo profitirati. Na ovom predivnom planetu Zemlja ima dovoljno hranjive, biljne hrane koja ima u sebi sve što je našem tijelu potrebno.

  Ipak, smatram da je hraniti se zdravo samo pola zdravlja, druga polovica je hraniti se zdravim emocijama, svaki dan biti najbolja verzija sebe i spoznati da sami odabiremo kreirati svoj život onako kako mi to želimo. To je, za mene, recept za zdravi život kojemu težim i smatram da sam na dobrom putu :)
   
Veselim se našem druženju i nadam se da će svatko tko bude čitao moj blog naći nešto korisno za sebe :)

Pusa od Veganice :*

Recept za rižoto od pečene muškatne tikve možete pronaći ovdje: 






Primjedbe

Popularni postovi