Zdravi veganski sendvič

    Sendviči se većinom nose na posao, u školu ili na izlet za jelo kao dio "paketa" za ručak. Uobičajeno je da sadrže kombinaciju povrćamesasira, i/ili nekog umaka. Ja nikad nisam bila ljubitelj sendviča jer je to za mene predstavljalo nezdravi obrok sa puno masnog umaka (čitaj majoneza), te par kriški gaude i šunke. Ništa pretjerano uzbudljivo. 

   Da ne bi sve ostalo na tome, ja sam se pobrinula da uvedem revoluciju u pripremanju svojih sendviča. Uz malo truda sendvič može biti zdrav, hranjiv i još veganski. Meni je bitno da se svaki sendvič sastoji od finog kruha, ukusnog umaka te puuuno povrća :)

   Kruh većina nas ima u svojim kuhinjama, a masni umak zamijenite namazom od slanutka (hummus), ja biram Sana Hummus Chilli koji ima dodatak mješavine različitih vrsta ljutih papričica koje daju namazu pikantnu notu. Ne može bolje :)

 Također, možete staviti grilano ili pečeno povrće po želji, avokado, salatu te će vaš sendvič postati pravi obrok koji u sebi ima samo zdrave i fine sastojke. Tako sam nam ja složila ovaj sendvič i ponijela ga sa sobom na put u Prag i Berlin. Reći ću samo da smo oboje jako uživali, a ja sam bila sretna što smo pojeli hranjivi sendvič bez grižnje savijesti :)

Krenimo na slaganje:


Sastojci: (za 2 sendviča)



  • 4 kriške kruha 
  • rikula (može i neka druga salata)
  • 4 cherry rajčice
  • Sana Hummus Chilli 
  • 1 veća mrkva
  • 1 avokado
  • 1 veća tikvica
  • 1 veća crvena paprika
  • 2 žlice maslinovog ulja
  • 2 režnja češnjaka
  • sol i papar po želji

















Postupak:

- Prvo krenite sa grilanjem povrća
- Tikvicu i papriku izrežite manje komadiće da vam se što prije ispeku
- Stavite peći na zagrijanu grill tavu, kada je s povrće dobilo "rešetke" s jedne strane, okrenite ga na drugu dok i na toj strani nije dobilo boju
- U veću zdjelicu stavite maslinovo ulje i češnjak nasjeckan na ploškice
- Kada je povrće gotovo premjestite ga u zdjelu sa maslinovim uljem i češnjakom, marinirajte, stavite sol i papar po želji te izrežite na manje komadiće (da vam je lakše jesti u sendviču)
- Kruh narežite na kriške, namažite sa Sana Hummus Chilli namazom, na to stavite povrće sa grilla, rikolu, naribanu mrkvu, cherry rajčice i avokado
- Stavite na vrh drugu krišku kruha te odmah pojedite ili stavite u vrećicu ako ga namjeravate ponijeti sa sobom na put, izlet ili posao.

Dobar tek i uživajte u svom zdravom sendviču :)









Primjedbe

Popularni postovi