Jutarnja smoothie zdjela

   Svi znamo da je doručak najvažniji dio dana, a uz smoothie bowl postaje i najfiniji. Ja sam  jedna od onih osoba koja rana ujutro nema potrebu jesti doručak. Zato volim prvo ujutro popiti čaj (prije je to bila kava ali u zadnje vrijeme ne radi mi dobro). Moja omiljena kombinacija je rooibos čaj sa zobenim illi rižinim mlijekom i javorov sirup. Nakon sat vremena dođe mi želja za pravim, konkretnim jelom. Prije sam znala pojesti kruh sa pekmezom, napraviti zobenu kašu ali od nedavno smoothie zdjela postala je moj must-have svakog jutra. Kombinacije su razne i nema pravog recepta. Upravo vam u linku ispod donosim recept za meni jutarnju omiljenu smoothie zdjelu :)

Link: https://miss7zdrava.24sata.hr/hrana/jutarnja-smoothie-zdjela-detoksicira-i-daje-energiju-17528





Primjedbe

Popularni postovi