Moja top 3 hladno cijeđena napitka



   Ovaj tjedan dobila sam želju da što manje jedem kuhanu hranu, a što više sirovu. Trenutno mi to najviše paše i dok je tako, moj sokovnik radi punom parom :)
   Iako je vani jako hladno, ja sam zadovoljna sa ponudom na Zagrebačkim tržnicama. Nabavila sam prefini ananas, naranče, jabuke, limune, špinat, peršin, mrkvu i sve sam to stavila u svoj sokovnik (naravno, ne sve odjednom). 



        Tako su nastali Zeleni, Žuti i Narančasti 

 Nema tu nekog posebnog recepta i omjera. Ja stavljam što imam i koliko imam :)


U zelenom se nalaze jabuke, ananas, đumbir, špinat i peršin


U žutom su ananas, limun, đumbir i jabuke


A u narančastom su mrkve, kurkuma i đumbir

I to je to :) 

Kombinacije mogu biti razne ali trenutno ovo su moji favoriti.




Primjedbe

Popularni postovi