Pašticada umak na veganski način

Svi smo upoznati sa kultnim dalmatinskim jelom- Pašticada, za kojega svaka obitelj ima svoj recept. Jelo je prepoznatljivo po svom slatko-kiselo-slanim okusu gdje niti jedan od ova tri okusa ne smije prevladavati. Tradicionalno se servira sa njokima ali ja sam ga danas servirala sa rezancima od špinata. Pošto je ovo veganska verzija, umjesto mesa možete koristiti sejtan.

Meni je dovoljan sami umak sa tjesteninom i super mi je kod ovog recepta što je jako jednostavan, potrebno je malo sastojaka, a rezultat je aromatičan umak koji me podsjeća na maminu kuhinju. 

Kako sam za Božić dobila na poklon Green Friends kruškin senf, odlučila sam ga iskoristiti u ovom receptu gdje se svojom voćnom aromom savršeno uklopio.

Nadam se da će vam se svidjeti :)

Sastojci:


  • 1 glavica luka
  • 2 srednje mrkve
  • 2 žlice maslinovog ulja
  • 2 režnja češnjaka
  • 5 kom šampinjona
  • 10 suhih šljiva
  • 1 lovorov list
  • 1 žličica Green Friends kruškin senf
  • 130 ml prošeka
  • 1 konzerva (400 g) pelata
  • sol i papar po želji





Postupak:


- Narežite luk, mrkvu i češnjak na što manje komadiće
- U većem loncu stavite grijati maslinovo ulje i kada se zagrije stavite pržiti luk i mrkvu
- Kada omekšaju dodajte češnjak, kruškin senf, šampinjone, suhe šljive i prošek
- Mješajte nekoliko minuta kako bi alkohol iz prošeka ispario
- Dodajte nasjeckane pelate i kuhajte na laganoj vatri dok svi sastojci ne omekšaju (cca 45 min)
- Na kraju dodajte sol i papar po želji i umak usitnite štapnim mikserom
- Servirajte uz tjesteninu, torteline, njoke ili krompir i čašu vina :)








Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi