Kukuruzni kruščići s bosiljkom i začinskim biljem

   Ovakvi mali kruščići idealni su kao doručak na koje možete namazati vaš omiljeni slani namaz. Isto tako mogu se poslužiti uz juhu ili varivo. Priprema je jako jednostavna. Ja jako volim okus kukuruznog brašna ali često su peciva sa kukuruznim brašnom dosta suha. Ovo je za mene idealna kombinacija kukuruznog i pšeničnog brašna. Ako želite napraviti bezglutensku inačicu, umjesto pšeničnog brašna upotrijebite omiljeno bezglutensko brašno.
   Kako bi im dala okus, koristila sam svježi bosiljak, mladi luk, kelj i mješavinu mediteraskih začina. Meni je ova kombinacija pun pogodak.

Sastojci: (za 8 kruščića)

  • 250 ml biljnog mlijeka (ja sam koristila rižino)
  • 1 žlica jabučnog octa
  • 125 g pšeničnog glatkog brašna
  • 150 g kukuruzne krupice ili palente
  • pola žličice sode bikarbone
  • 2 žličice praška za pecivo
  • 1 žličica soli
  • 70 ml maslinovog ulja (može i neko drugo)
  • 1 žličica mješavine mediteranskih začina
  • 1 šaka svježeg bosiljka
  • 1 mladi luk
  • 1 list kelja
  • šaka suncokretovih sjemenki
  • malo chilli ljuskica

Postupak:

1. Zagrijati pećnicu na 180 stupnjeva.
2. Namastite kalupe za muffine (ja sam koristila silikonske, mogu i papirnati ali onda njih ne morate namastiti).
3. U prvu zdjelicu pomješajte mlijeko i jabučni ocat i ostavite sa strane.
4. U drugoj zdjelici pomijšajte brašno, kukuruznu krupicu, sodu bikarbonu, prašak za pecivo i sol.
5. Dodajte smjesi mlijeko i miješajte dok se svi sastojci ne povežu.
6. Dodajte nasjeckani bosiljak, kelj, mladi luk, suncokretove sjemenke i začine te umiješajte u tijesto.
7. Smjesu ulijte u kalupe za muffine i pecite 20-25 min ili provjerite čačkalicom da li su gotovi (ako čačkalica izađe suha iz tijesta onda su kruščići gotovi).
8. Izvadite ih i ostavite da se ohlade.
9. Od ove smjese možete napraviti 1 veliki kruh ali onda se on treba peći oko 30-40 minuta.





Primjedbe

Popularni postovi