Mini sirovi cheesecake sa jagodama

   Nekidan sam razmišljala koji desert mogu napraviti i zamrznuti, pa kad mi navrate nenajavljeni gosti trebam samo desert izvaditi iz zamrzivača i pričekati pola sata do posluživanja. I logično, palo mi je na pamet da napravim sirovu tortu ali umjesto da napravim jednu veliku ja sam se odlučila za par mini tortica :)
   Recept možete koristiti za napraviti jednu veliku sirovu tortu ili par manjih (oko 4 tortice).
Svi sastojci su veganski i zdravi jer nema termičke obrade. Uz dobru opremu (blender ili multipraktik) ove tortice biti će gotove u trenu. Ja koristi blender Lohas od LifeEnergy koji napravi jako kremastu kremu bez grudica.
  Još će vam biti potrebni kalupi za mini tortice. Ja sam svoje kupila u Kik-u za nekih 20-ak kuna :)

Sastojci:

Kora:

  • 15-ak datulja
  • 2 šalice lješnjaka 
  • pola žličice cimeta
  • 1 žlica kakao praha
  • 1 žlica kokosovog ulja
  • prstohvat soli 
Krema:
  • 1 i pol šalica indijskih oraščića
  • sok 1 limuna
  • 1 šalica kokosovog mlijeka (iz konzerve)
  • 2 žlice kokosovog ulja
  • 2 žlice agave sirupa
  • malo korice limuna
  • malo naribane tonke
  • 7 većih jagoda ili 10-ak manjih

Postupak:

  1. Indijske oraščiće prelijete vodom i ostavite pola sata da omekšaju
  2. U blenderu izmiksajte lješnjake (oko 1 min)
  3. Dodati nasjeckane datulje (ako su dosta suhe onda ih treba namočiti u toploj vodi bar 15 min), cimet, kakao prah, kokosovo ulje i sol te blemndati dok ne dobijete ljepljivu smjesu (oko 2 min)
  4. Smjesu utisnite u mini kalupe (debljine malog prsta)
  5. Indijske oraščiće, kokosovo mlijeko i sok limuna blendajte u blenderu dok ne dobijete glatku mjesu (oko 2-3 min)
  6. Dodajte ostale sastojke: kokosovo ulje (rastopljeno), agave sirup, koricu limuna, tonku i 4 jagode
  7. Sve zajedno izmiksajte još 1 min
  8. Odvojite pola smjese, a preostali dio raspodijelite u kalupe
  9. Sve stavite u zamrzivač na 10 min
  10. Za to vrijeme stavite ostatak jagoda u drugi dio smjese i izmiksajte dok ne dobijete svilenkastu smjesu
  11. Kada prođe 10 min izvadite kalupe iz zamrivača i dodajte ostatak smjese te vratite u zamrzivač
  12. Kada izvadite tortice iz zamrzivača ostavite ih pola sata na sobnoj temperaturi i poslužite :)
Dobar tek!








Primjedbe

Popularni postovi