Sirova torta- ananas, kokos i limeta

   Neki dan sam radila rođendansku tortu za jednog dečka koji je poželio da mu napravim egzotičnu tortu. Kada ja čujem riječ egzotično odmah mi pada na pamet voće kao što je marakuja, mango, ananas, avokado, papaja i sl. Kako je trenutno razdoblje kada nam nije toliko toga dostupno u dućanima, ja sam se odlučila za kombinaciju ananasa, kokosa i limete.
   Recept sam prvi put radila i baš sam sretna kako je ispalo. Jedva čekam ljeto kada će ovo biti idealan desert kada vam stignu gosti ili samo želite iznenaditi ukućane :)
   Inače, sve svoje sirove slastice radim u Bosch blenderu ali nikad nisam bila 100% zadovoljna sa kako napravi kreme (tekstura nije toliko svilenkaksta kako bi ja htjela). Tada sam kremu odlučila napraviti u svom novom Lohas blenderu od LifeEnergy Hrvatska i to je bilo to. Svilenkasta tekstura baš kaku želim. Ako tražite malo jači blender za izradu krema od orašastih plodova onda je ovo moj prvi izbor :)

Uživajte!



Sastojci (kalup promjera 24 cm) :

Biskvit:

  • 180 g badema
  • 30 g kokosovih mrvica
  • 15-ak datulja 
  • prstohvat cimeta
Krema:
  • 1 ananas srednje veličine
  • 250 g indijskih oraščića
  • pola šalice kokosovog mlijeka
  • sok 1 limete
  • 2 žlice agave sirupa
  • pola žličice naribane tonke
  • 2 žlice kokosovog ulja (rastopljenog)
  • opcionalno: malo ruma
Dekoracija: dehidrirani listići kokosa, limeta, veganska čokolada, jestivo cvijeće...

Postupak:

Za biskvit- bademe i kokosove mrvice samljeti u blenderu. Dodati nasjeckane datulje (ako nisu svježe prethodno ih namočite u toploj vodi i ostavite 15-ak minuta) i cimet. Blendati 2 min. Staviti u kalup za tortu i utisnuti da dobijete kompaktnu smjesu. Premjestiti u frižider.

Za kremu: indijske oraščiće namočiti barem pola sata. Ananas nasjeckati na komadiće (bez sredine jer je ona tvrda). U blender staviti namočene indijske oraščiće i kokosovo mlijeko. Blendati 2 min i nakon toga dodati ananas, limetu, agavin sirup, tonku i kokosovo ulje. Blendati 5 min ili dok ne dobijete svilenkastu kremu. Preliti po biskvitu i ostaviti u zamrzivaču preko noći ili dok se ne stisne.

Nakon što tortu izvadite iz zamrzivača ostavite bar 2 sata u frižideru i onda dekorirajte po želji.

Dobar tek!




Recept nastao u suradnji sa LifeEnergy Hrvatska.

Primjedbe

  1. Kupio ananas danas u Konzumu jer je na akciji snižen 46% https://www.letkomat.hr/konzum/aktualni-katalog-od-cetvrtka-10-10-2019-0/?page=3. Inače obožavam Frappe od bilo čega, pa sam odlučio danas isprobati od ananasa. Nemam kokosovog mlijeka, ali mislim da će bit jednako dobro i sa običnim mlijekom.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi