Veganske fritule

   Rijetko tko za vrijeme maškara nije radio ili probao fritule. Ova tradicionalna hrvatska slastica s juga može se raditi na bezbroj način, pa tako sam je ja napravila u veganskoj verziji. Ovo je recept bez jaja i mlijeka kako bi svi intolerantni, ali i vegani mogli uživati ovih blagdana.

   Ja fritule volim kombinirati sa čokoladnim namazom, a s obzirom da se radi o prženom tijestu odlučila sam ga kombinirati sa Dida Boža Figgy čokoladnim namazom koje je bez glutena, dodanih ulja i laktoze. Tako da sam ja sebi pronašla ne zdravo - zdravi balans :)





Sastojci


  • 400 g pšeničnog oštrog brašna
  • 1 dl sojinog mlijeka (toplo)
  • 4 žlice šećera kokosovog cvijeta
  • 2 dl tople vode
  • 1 kocka kvasca
  • 2 žlice biljnog ulja
  • 1 žličica korice limuna
  • par kapi eteričnog ulja slatke naranče
  • prstohvat himalajske soli
  • 2 žlice ruma ili rakije












Postupak:

  1. U prvu zdjelu pomiješajte kvasac, toplo mlijeko i šećer te sve posipajte sa žlicom brašna i ostavite na toplom 5-10 minuta.
  2. U drugu zdjelu pomiješajte brašno, šećer, sol i vodu te lagano miješajte dok ne dobijete gustu smjesu.
  3. Smjesu dignutog kvasca dodajte u drugu zdjelicu, a zatim i ostale sastojke: ulje, koricu limuna, et. ulje slatke naranče i rakiju te sve povežite.
  4. U veći lonac stavite ulje za prženje i kada se ulje zagrije, malom žličicom vadite smjesu za fritule i ubacujte u ulje. Pržite dok ne posmeđe.
Poslužite uz Dida Boža Figgy namaz. 
Dobar tek!









Primjedbe

Popularni postovi