Matcha smoothie

   Ufff...evo mene nakon kratke pauze. U isto vrijeme su mi se desile promjene u privatnom i poslovnom životu...ali pozitivne, naravno. Promjena posla i renovacija stana usporila je moje objavljivanje recepata ali ne dam se ja :)

   Ovaj recept je nastao u suradnji s bio&bio trgovinom. Kako često kupujem u bio&bio dućanima, jako sam se obradovala njihovom poklon paketu. Bilo je tu puno zdravih i finih proizvoda, a jedan od njih je i japanska Matcha prah. Riječ je o premium zelenom čaju u prahu koji se stoljećima koristi u japanskim čajnim ceremonijama. Snažan je antioksidans s detox učinkom. Najčešće se priprema u obliku čaja, a ja sam se danas odlučila za smoothie verziju.


Sastojci (za 2 čaše):




  • pola ananasa
  • 2 kivija
  • 1 naranča
  • 1 limeta ili limun
  • pola šalice vode ili biljnog mlijeka
  • po želji možete dodati 1 datulju ako vam ne bude dovoljno slatko


Postupak:

- Sve sastojke stavite u blender i blendajte 2 minute. 
- Poslužite u čaši.

Uživajte!







Primjedbe

Popularni postovi