Umak od rajčica na mediteranski (vegan, gluten free)

   I konačno, stigle su nam prve rajčice na lokalne tržnice pa sam ja odmah ugrabila par i napravila omiljeni umak od rajčica na mediteranski. Recept je brzo gotov, prepun aroma i okusa koje me podsjećaju na ljeto, more i lagani nedjeljni ručak. Kuhanje mi je olakšao Delimano.hr sa svojim setom posuđa- Master Stone Legend CopperLUX među kojima se nalazi, meni najdraža, tava za pečenje Stone Legend CopperLUX.

Nego, krenimo mi na recept :)


Sastojci:



  • 10-ak cherry rajčica
  • 3 velike rajčice
  • 150 g tjestenine (ja sam koristila od žute leće i riže)
  • 3 mlada luka (ili 2 obična)
  • 3 režnja češnjaka
  • 1 srednja grančica ružmarina
  • 3 stablike bosiljka
  • 10-ak crnih maslina
  • 1 žlica kapara
  • 2 žlice maslinovog ulja
  • 1 žlica jabučnog octa
  • 2 datulje (bez koštica) ili 1 žlica zaslađivača po želji













Pripremu pročitajte na: https://www.delimano.hr/recepti/umak-od-rajcica-na-mediteranski-by-vinka?med=influencer&cex=19859153&src=hr_multich_del-copperlux-frypan_influencer_sa_instagram&referrer=instagram_influencer_19859153&utm_source=instagram_ext&utm_medium=Influencers_class&utm_campaign=multich_del-copperlux-frypan&utm_content=CR_DEL_Umak_na_mediteranski_by_Vinka_sa_19859153












Post nastao u suradnji s Delimano.hr

Primjedbe

Popularni postovi