Pečeni tempeh, batat i slanutak sa sezonskom salatom

   Kada bi me pitali što najradije jedem za ručak moj odgovor bi bio: Upravo ovo jelo!Većina mojih (slanih) obroka mora sadržavati obilne količine salate i to od povrća koje je u sezoni. Tako da trenutno uživam u zadnjim rajčicama, paprikama, luku, rikoli, avokadu (ono je uvijek u sezoni ;). Uz salatu najdraže mi je ispeći krompire i slanutak. Kako mi je tempeh zadnjih par tjedana stalno na repertoaru, odlučila sam vam pokazati kako ga ja spremam, vjerujte mi jednostavno je!
  Ovaj puta sam dodala Siracha umak s dodatkom tabasca i ispalo je prefino. Nemam što više čekati, bacimo se na pripremu :)


Trebati će vam:


  • 1 manji batat
  • pola konzerve slanutka
  • 3 kriške tempeha
  • 3 žlice soja sosa
  • 3 žlice mješavine začina za grill
  • 4 žlice maslinovog ili kokosovog ulja
  • šaka rikole
  • sok 1 limun
  • pola avokada
  • 5 cherry rajčica
  • 1 manja žuta paprika
  • malo Siracha umaka s dodatkom tabasca
  • po želji: sezamove sjemenke, konopljine sjemenke...








Priprema:

- Batat ogulite i narežite na maje kockice, slanutak procjedite i sve zajedno stavite u posudu. Dodajte 2 žlice maslinovog ulja i 2 žlice mješavine začina za grill. Sve zajedno promješajte i stavite u pećnicu na 200 stupnjeva i pecite 15 min ili dok ne dobije boju.

- Tempeh narežite na kriške i marinirajte u soja sosu i dodajte u to 1 žlicu mješavine začina za grill. Ostavite da se marinira 10ak min tj. dok ne napravite salatu.

- Rikolu, rajčice i papriku operite i narežite na manje komade. Dodajte nasjeckani avokado i sok 1 limuna. 

- Na zagrijanu tavicu stavite 2 žlice maslinovog ulja i prepržite tempeh 3-5 min sa svake strane.

- Izvadite batat i slanutak iz pećnice i sve zajedno servirajte na tanjuru te pokapajte s malo Siracha umaka s dodatkom tabasca.

Želim vam dobar tek!






Primjedbe

Popularni postovi