Čokoladni mousse s aquafabom

   Jako sam uzbuđena što vam tipkam ovaj recept, meni je bio pravo otkriće. Zamijeniti bjelanjke s vodom od slanutka, tko se ovog sjetio, svaka mu čast. Par puta sam vidjela kod drugih food blogera da rade mousse s aquafabom i morala sam i ja isprobati. Jako bitna napomena (u slučaju da radite s limenkom slanutka) pripazite da ne sadrži sol jer će vam mousse biti čudnog okusa. Najbolje bi bilo da skuhate kod kuće slanutak i iskoristite vodu za izradu aquafabe.

I ako se pitate da li se osjeti slanutak- NE! Čokolada totalno preuzme okus, a tekstura je božanstvena :)

Sastojci:


  • 100 g tamne čokolade 
  • 1 limenka slanutka (od 240 g)
  • 1 žlica šećera
  • 2 kapi eteričnog ulja mandarine
  • po želji: biljni šlag i voće

Postupak:

- Stavite čokoladu da se otopi na pari.
- Procijedite slanutak kroz sito i vodu stavite u veću posudu. Dodajte šećer i mikserom mješajte dok ne dobijete čvrsti snijeg.
- Dodajte rastopljenu čokoladu ali ne sve odjednom nego malo po malo, istovremeno mješajući da se sastojci sjedine.
- Kada ste dobili jednoličnu smjesu dodajte eterično ulje mandarine i servirajte u šalice ili posudice.
- Ostavite u hladnjak da se hladi bar 2 sata.
- Dekorirajte šlagom i voćem po želji.

Dobar tek!





Primjedbe

Popularni postovi