Sirova torta od mrkve (Raw carrot cake)

   Kada sam bila u Londonu imala sam priliku probati carrot cake ilitiga po naški kolač od mrkve. Googlala sam razne recepte i za oko mi je zapao jedan, u sirovoj verziji. Nisam puno dvojila već sam se bacila na isprobavanje. 

   Odlučila sam u njega staviti začine koje mirišu na jesen pa sam tako dobila jesensku tortu od mrkve :) Nadam se da će vam se svidjeti i slobodno škicnite na moj Instagram profil gdje je u tijeku nagradna igra (u suradnji s Encianom) i darujemo vam puno zdravih stvarčica, a neke od njih sam koristila u ovom receptu.

Sastojci: (za kalup od 18 cm)

Biskvit:

  • 1 šalica naribane mrkve
  • 1 šalica oraha
  • 1 šalica datulja
  • 1 žličica cimeta
  • 1 žličica đumbira u prahu
  • 1 žličica začina za medenjake
  • malo naribanog muškatnog oraščića
  • 1 žličica ekstrakta vanilije
  • 2 kapi eteričnog ulja naranče (može i naribana korica naranče)
  • 3-6 žlica kokosovog brašna


Krema:

  • 1 šalica indijskih oraščića
  • 200 g kokosove kreme (može i 1 limenka kokosovog mlijeka pa iskoristite samo kokosovu masnoću)
  • Sok 1 limuna
  • 1 žlica agave sirupa ili nekog drugog zaslađivača po želji
  • 1 žličica ekstrakta vanilije
Dekoracija: klementine, klinčić, cimet, zvjezdasti anis, ružmarin, cvijetna pelud, orasi...


Postupak:
  1. Indijske i datulje stavite u posudu s vodom da omekšaju (oko pola sata).
  2. Naribajte mrkvu, sameljite orahe.
  3. U blender stavite datulje i miksajte dok ne dobijete pastu. 
  4. Dodajte orahe, mrkvu i začine.
  5. Na kraju dodajte kokosovo brašno dok ne dobijete smjesu koja se ne bi smjela ljepiti za prste.
  6. Rasporedite smjesu za biskvit na dno kalupa.
  7. U blender stavite namočene indijske, kokosovu kremu, sol 1 limuna, agave sirup i ekstrakt vanilije te miksajte dok ne dobijete svilenkastu kremu.
  8. Kremu prelijete preko biskvita i stavite u zamrzvač bar 3 sata a najbolje preko noći.
  9. Kada želite servirati tortu izvadite je barem 2 sata prije iz zamrzivača i ostavite da se otopi na sobnoj temperaturi.

Uživajte!









Primjedbe

Popularni postovi