Tapioka puding od kokosa i citrusa

   Već neko vrijeme razmišljam napraviti puding od tapioka kuglica i napokon da sam se odlučila napraviti ga (ne znam zašto sam toliko čekala). Tekstura je poput pudinga, a tapioka kuglice daju zanimljivu teksturu. Odličan je kao desert ili samostalni obrok poput doručka. 
   Odlučila sam se za kombinaciju naranče, mandarine i kokosa. Mandarinet se pobrinuo da imam dovoljno citrusa kroz ovo zimsko razdoblje tako da sam odlučila iskoristiti njihove mandarine. Kako ne bi ovo bio običan tapioca puding, dodala sam kockice First in the Raw zdravih pločica od orašastih plodova i voća. U ovom receptu sam koristila pločicu- badem i smokve :) Imaju još 5 okusa i svi su jednako fini.
   Nego da ne duljim, evo recept: 

Sastojci:


  • 50 g tapioka perlica 
  • 3 šalice kokosovog mlijeka (može i ono iz konzerve)
  • 3 žlice sirupa od datulje ili nekog drugog tekućeg zaslađivača
  • sol 1 naranče i 3 mandarine
  • 1 žličica ekstrakta vanilije
  • First in the Raw  energetska pločica okus: badem i smokva
  • po želji: marmelada od mandarina (Mandarinet), kokos komadići, menta i sl.


Postupak:

  1. Tapioka kuglice staviti u veću posudu i preliti vodom do vrha, ostaviti pola sata.
  2. Nakon pola sata ocijediti višak vode, prebaciti u lonac za kuhanje i dodati kokosovo mlijeko te ostaviti da zakuha.
  3. Kad zakuha smanjiti vatru i dodati sok naranče i mandarine, sirup od datulje, ekstrakt vanilije i kuhati još 15-20 minuta da kuglice omekšaju.
  4. First in the Raw  energetsku pločicu narežite na što manje kockice.
  5. Puding maknuti s vatre i servirati u staklene čaše ili posudice za desert tako da na dno stavite par žličica tapioka pudinga, posipate kockicama i to ponovite još nekoliko puta dok ne iskoristite sve kockice.
  6. Pustiti da se ohladi na sobnoj temperaturi pa prebaciti u frižider da se ohladi ili servirajte dok je još toplo.
  7. Moj savjet je da na vrh stavite marmeladu od mandarina i dekorirate svježim manadrinama i kockicama energetske pločice.
Dobar tek!









Recept nastao u suradnji s First in the Raw  i Mandarinet.

Primjedbe

Popularni postovi